onsdag 20 maj 2020

Saker du kanske inte visste om mig



Att jag gillar träning och matlagning det vet ni ju redan. Men här kommer lite saker som ni kanske inte visste om mig:

Renovering - Jag tycker renovering är så kul! Allt från planera, spackla, slipa men framför allt måla. Vi köpte ett radhus för 5 år sedan och har gått igenom allt en gång. Nu börjar det klia i fingrarna igen. Sovrummet är något jag vill göra om först då det bara är "tråkiga" vita väggar(som alla rum i huset). Nu vill jag gå lite bananas och ha blommor och färg där. Ska bara övertala sambon först😜

OdlingEtt av mina största intressen är odling. Jag odlar allt ifrån tomater, paprika, gurka till sallad och örter. Säsongen börjar i feb-mars och det är så kul att se allt växa fram från frö till att skörda. Drömmer om ett stort växthus så jag kan ha ännu mer plantor.

Böcker & Film - Här är det mest Sci-fi & fantasy som gäller. Magi, sagovärldar, vampyrer, drakar m.m. 

 Jag spelar både Pokemon Go & Wizards Unite, något måste jag ju göra när jag är ute och går😜

Det var lite om mig. Har vi något gemensamt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar