måndag 1 juni 2020

Helgen i bilder



Alltså vilket väder vi haft i helgen och det håller i sig ytterligare några dagar. Helt underbart.


Vi har passat på att vara ute i stort sett hela dagarna.

I söndags blev det en långpromenad vid vattnet. Fick med mig både sambo och bonussonen. Så himla mysigt att gå på bryggorna och känna den varma vinden fläkta skönt.




En hel del solande har det blivit också. Men jag är en sån som inte kan ligga och pressa för länge. Jag blir för rastlös och måste upp och röra på mig efter en stund. Men efter en kortare paus i skuggan blev det solstolen igen.


En liten flamingodrink(fun light) att svalka sig med.


Grillen har gått varm i helgen.


Vi har sol fram till nästan 21.00 på våran altan och det är svårt att slita sig. Man vill bara inte gå in.


Ett träningspass på gymmet blev det i lördags.


Vi har blivit med insektshotell. Så nu är alla humlor och bin välkomna till oss.


Min lilla rabatt börjar komma igång ordentligt nu.


Knopp i pionen.


Hoppas ni också haft en härlig helg. Passa på och njut de här dagarna. Man vet ju tyvärr inte hur många såna här varma dagar vi får. 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar