fredag 24 januari 2020

Jag ska utbilda mig till Kostrådgivare


På måndag börjar jag min resan mot att bli kostrådgivare. Det är något jag har funderat länge på att utbilda mig till. Intresset för kost/hälsa har alltid funnits där och drömmen om att någon gång kanske jobba med det. Så nu är det alltså dags att ta första steget mot min dröm och bli Diplomerad/Licenserad kostrådgivare. Utbildningen kommer jag läsa på distans hos Bergklint education så jag kommer jobba heltid undertiden. Det kommer med andra ord bli mycket plugg på kvällar och helger framöver. Det ska bli så roligt och otroligt spännande och jag är ärligt talat lite nervös.   


Så nu vet ni vad jag kommer göra ett tag framöver och ni kommer få följa med längs vägen. Önska mig lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar